A new day has come!

Eller ja, om en minut kommer en ny dag men det kommer hinna slå över på måndag innan inlägget är färdigskrivet.
Idag har varit en väldigt lugnt dag, nästan för lugn med tanke på hur hektisk resten av helgen har varit.
Jag mår som bäst när jag har mycket att göra, därför är det tråkigt att jag inte fått några arbetspass.
Å andra sidan är där en del att göra i skolan men det käns inte som att det ger mig lika mycket.
Att sitta stilla och plugga är nog egentligen inte min grej och ändå gör jag det och planerar att fortsätta med det.
I vilket fall har helgen som helhet varit riktigt bra :), helgerna brukar vara det tycker jag!


Såe, nu har en ny vecka börjat :).
Måndagar är inte så roliga, då har man massa arbete framför sig.
För min del är det visserligen bara skolarbete men ändå.
Även det tar sin lilla tid.
Veckan börjar bra dock med så trevliga besökare som Pamela och Josse :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu