Blogg stopp

Jag har fått ganska dåligt med läsare på bloggen den senaste tiden.
Det är lite tråkigt men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte uppdaterar lika ofta längre.
Det beror främst på att jag har mycket att göra. Idag har Pamela varit här en sväng. Jag och Josse har skrivit på hennes/vårt juridik-paper. Jag, Andreas och Josse körde sedan till mamma och lämnade hundarna, efter det körde jag och Andreas hem Josse för att sedan bege oss till Ystad och fira lillebror Julius födelsedag. När vi varit där några timmar körde vi och hämtade hundarna hos mamma sen körde vi och lämnade min bil hos Pamela. Alltså har det funnits lite utrymme till att blogga idag. Jag är glad att jag tackade nej till jobb annars hade jag förmodligen varit helt slut nu. Imorgon ska vi till Helsingborg och hälsa på morbror och på lördag ska vi bjuda hem min familj på tre rätters :). Andreas föräldrar kunde tyvärr inte komma men det får vi taigen en annan dag.


Just nu tittar jag och Andreas på Avatar, mys :) <3.
Jag tror att jag är hungrig, det är jobbigt eftersom jag inte orkar fixa någonting att äta.
Därför ska jag försöka dricka mig mätt på kaffe vilket kommer bidra till att jag förmodligen inte kommer kunna sova sen. Jaja anyways nu ska jag vara lite social med min pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu