Dags att sova igen

Min älskling håller på att skriva en rapplåt till mig på engelska.
Han är så himla fin <3<3<3. Jag satt och kollade in om det fanns några bra erbjudanden på betsafe och han satt vid sin dator så jag fattade inte vad han gjorde förrän han började spela musik. Antingen älskar den pojken mig fruktansvärt mycket eller så är han bara tacksam för att jag köpte kläder till honom idag :P. Jag tror att det är alternativ nummer ett :).


Jag tycker att det är tråkigt att ingen jag känner börjar spela på betsafe mest bara eftersom jag får bonus om någon blir medlem via min blogg om jag ska vara ärlig. Samtidigt förstår jag varför folk inte vill börja spela, det är lätt att fastna och jag trodde inte heller att jag skulle vinna förrän jag gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu