:)

Det blev en mycket bra kväll och jag är mäktigt glad över vår matlagning.
Till förätt hade vi räkor, avocado m.m.
Till huvudrätt gjorde vi potatisgratäng för första gången och fick möjlighet att använda vår matberedare. Till det hade vi sallad med hemmagjord dressing, BBQ-marinerad kyckling och fyra olika såser :).
Till efterätt blev det panacotta med hallonsås :).
Jag var lite skeptisk till potatisgratängen men den blev riktigt go, den smakade nästan men bara nästan lika bra som mammas. Andreas var dessutom duktig och gjorde drinkar, Mojitos och Capten Morgan, mums.
Vi hade dessutom turen att ha rödvin, öl och Pina Colada hemma, någonting som var mycket välkommer eftersom vi inte hann sticka till systemet innan de stängde. Mamma hjälpte oss med disken och det blev mat över så vi slipper tänka på vad vi ska äta och när vi ska diska imorgon, great!
Nu är dessutom lägenheten näst intill kliniskt ren efter dagens storstädning och hundarna verkar tröttaefter att ha jagat/gömt sig från dammsugaren.


Efter att mamma, Thomas och Joel blivit hemkörda av Frida körde hon tillbaka hit och de senaste timmarna har min kära sambo, min kära syster och jag spelat Just dance 3 och Sing star :).
Kvällen får fyra av fem toast som benjamin brukar säga :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu