Härlig dag.

Klockan åtta i morse var jag och Josse inne i Lud och lämnade in vår uppsats för kopiering.
Eftrsom vi sen inte brjade förrän klockan 14.00 bestämde vi oss för att åka till Nova.
Jag hittade faktiskt en del både till mig och Andreas. Det var tyvärr ganska utsållat redan men det jag köpte var fint. Vi slutade lite över 15.00 i skolan och då körde vi hem.
Josse har lånat min bil till imorgon eftersom hon inte fått bukt på den än.
Vid 18.00 stack jag och Andreas hem till mams med familj. Det var mysigt. Jag träffar inte min kära familj fullt så ofta längre. Imorgon är det deras tur att shoppa, jag tackade nej till att följa med.

Jag tackade dessutom nej till jobb eftersom att jag och Josse ska försöka få upp juridiken så att hon kan börja nästa termin med mig <3.
Jäkla juridikskit, jag är glad att jag klarade mig genom det men jag tänker inte ge upp förrän Josse också gjortdet- Vi är ju det bästa teamet ever. Vad skulle termin sju, den sista terminen bli utan José liksom?


Nu är det dags att mysa lite innan det är dagsför att sova.
Det kommer bli en tidig kväll eftersom vi varit extremt dåliga på att lägga oss i tid de senaste dagarna/veckorna/månaderna :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu