Matlagning :)


Jag och Andreas var duktiga och lagade mat idag igen.
All disk blev dessutom undandiskad, dessvärre kom där ny nu när vi hade ätit.
Det blev enkel matlagning idag i form av spagetti, köttfärssås, riven ost och sallad :).
Det blev faktiskt riktigt gott och det är billigt att göra med tanke på hur mycket man får för pengarna.
Med maten som blev över från igår och maten som blev över från idag har vi massa rester.
Det är super eftersom det innebär att Andreas kan ta med sig mat till jobbet och jag till skolan om det behövs.
Nu fattas det bara att diska undan den sista disken samt att hänga tvätt.
Alltså är det ingen superkul söndag men det är skönt att få det gjort.


Imorgon är det tillbaka till allvaret. Jag och Josse hoppade över att plugga idag och jag gissar mig till att det kommer märkas imorgon och på tisdad. På onsdag är det dags för examination :S jag kan erkänna att jag är lite nervös men när jag läser de andra uppsatserna tycker jag ändå att vår är helt okej! Desutom brukar jag och Josse ha trevligt när vi pluggar så jag är oavsett nöjd. Att kombinera nytta och nöje är inte helt fel :). Så ja, Josse kommer hit och ska plugga imorgon och Pamela kommer på frukost :D det ska bli trevligt att träffa mina hjärtan :) <3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu