One ring to rule them all


Lite nostalgi får jag av att titta på Sagan om ringen.
Dessvärre är det nog tyvärr så att jag sett dom för många gånger.
Det är ju inga kortfilmer direkt och de är långt ifrån spännande när man sett dom så många gånger som jag gjort.
Det jag fortfarande kan uppskatta är den fina naturen som filmen utspelar sig i, speciellt The Shire är superfint.
Jag hade väldigt gärna åkt till Nya Zeeland just bara för naturen.


Där är en del disk kvar från igår...
Jag ska nog låta Andreas titta på filmen själv och fixa undan den.
Sen är det dags att handla lite.
Vi ska göra spegetti och köttfärssås ikväll och vi har inte riktigt allt vi behöver till köttfärsen.
Jag vill ha hela svampar på burk. Mamma tycker att det är superäckligt men jag tycker att det är mums :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu