Sambofritt =

  1. Att slippa laga mat och istället värma rester.
  2. Att krypa upp i soffan tillsammans med hundarna och ett glad rött.
  3. Att titta på vilka serier jag vill.
  4. Att slippa diska och hänga tvätt för att jag redan gjort det.
  5. Att dricka 20 koppar kaffe, minst :).
Jag kunde absolut ha haft det sämre, ska bli mumsigt med potatisgratäng och kyckling!
Den enda nackdelen är att jag tänkt gå till Pamela med en av hundarna men jag vill inte lämna den andra ensam.
Hmm blir nog ingen promenad eftersom det är för jobbigt att gå med båda samtidigt och jag inte känner för att springa genom byn två gånger i regn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu