Sent

Ojoj, nu börjar det bli sent igen.
Filmen är inte slut än.
Det spelar egentligen inte mig någon roll, jag har suttit och lekt på Betsson.
Idag har jag varken vunnit eller förlorat något.
Jag spelade bort 100 kronor på Mr Green som jag sedan vann tillbaka på Betsson.
Så ja, jag satte in hundra kronor där och vann ytterligare hundra.
Just nu älskar jag därför Betsson :). Dom har spel som man inte behöver satsa så mycket på men som man ändå har möjlighet att vinna en del på. T.ex. köpte jag en lott för fem kronor och vann 50 kronor. Det är inte illa om man har sån tur, tyvärr är det ju inte alltid man har det. Men jag kan nog få påstå att jag både har tur i kärlek och spel just nu även om jag har haft oturen att spela på oseriösa sidor ett par gånger. Ska ni spela så spela på något som är bekant och vanligt. Det är säkrast och de är bäst på att betala ut eventuella vinster.
Jag tycker dessutom om sidor där man kan spela med svenska sidor. På vissa sidor omvandlas pengarna till Euro och jag tycker att det går sabbare att spela bort. Visserligen har jag vunnit vid enstaka tillfällen genom att spela med Euro men de största pengarna har jag spelat in genom att spela på sidor som tillåter svenska kronor.
Jag ligger fortfarande väldigt mycket på plus i vinster gentemot vad jag förorat. Jag ska vara försiktig nu så att det fortsätter att vara så men vill ni pröva på lyckan så tycker jag att Betsson är en bra sida att börja på. Risken är inte superstor att man spelar bort stora summor pengar om man har lite karaktär :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu